البوست الاول دا انا ببارك فية للمدونة الاخت العزيزة شيماء طلعت
صاحبة مدونة مركب ورق
وبقولها حمدالله بالسلامة على عودتك للتدوين
وحشتينا ووحشنا كتاباتك وتعليقاتك
وياريت تفتحي التعليقات على مدونتك
لاني معرفتش اسيبلك التعليق دا فنزلتة بوست على مدونتي
دمتي بخير وسعادة تحياتي والى الامام
.......................................................................................
اما البوست التاني فاليوم مباراة منتخبنا الوطني مع منتخب الجزائر
ربنا يسهل ونعمل نتيجة ايجابية علشان منتلعش من المولد بلا حمص
وبعدين حرام بقى انا طول عمري دا كلة مشوفش منتخبنا في كاس العالم
غير مرة واحدة واحنا زي مابيقولو ابطال افريقيا
دعوتكوا يا مصريين ان ربنا ينفخ في صورة لعبتنا
ونكسب او نتعادل انشاء الله






والحكاية بتدور حولين ان سيث قتل ابو حور اللي اسمه اوزير ودا من حقدة علية ولما جة حور للوجود قرر الانتقام لمقتل ابوة من زعيم الحمر السيثاوين فجمع اعوانه من الحوراوين البيض ودخل الفارس الابيض المعركة الحاسمة بين الخير والشر بين الابيض والاحمر واستطاع قتل سيث و أخد بتارة واصبحت مصر حوراويه بيضاء